Exchange 2014: Denemarken - Reisverslag uit Gråsten, Denemarken van Anjetha Jonas - WaarBenJij.nu Exchange 2014: Denemarken - Reisverslag uit Gråsten, Denemarken van Anjetha Jonas - WaarBenJij.nu

Exchange 2014: Denemarken

Door: Anjetha Jonas

Blijf op de hoogte en volg Anjetha

14 Augustus 2014 | Denemarken, Gråsten

Eindelijk was het zover en kon mijn uitwisseling naar Zweden na afscheid genomen te hebben van familie, vrienden en kennissen, beginnen. 12 augustus zijn mijn ouders, mijn tante, oom, neefje en ikzelf naar Zweden vertrokken. Ik word eerst nog gezellig anderhalve week vergezeld hier in het hoge noorden. We zijn dinsdagmiddag aangekomen in Denemarken en zullen hier nog tot zaterdag blijven. En dan gaan we zaterdag ECHT naar Zweden.

Ik kan 18 augustus inchecken in mijn hotel/kamer in Halmstad en zal tot die tijd in Laholm verblijven met mijn ouders. 18 augustus gaan we mn spullen (de auto was afgeladen + fiets achterop) in Halmstad brengen en dan blijf ik nog bij mijn ouders tot de 23e. Dan vertrekken zij weer naar Numansdorp. Gelukkig komt Beers de 22e aan voor onze hereniging in Halmstad, dus dan kan de Zweedse pret beginnen!

Hier in Denemarken is niet suuuuper veel te doen in de buurt, dus ik ben vooral lekker aan het relaxen en heb met mn vader, oom en neefje wat rondgereden in de omgeving van Grasten (het plaatsje waar wij nu zijn). Het ziet er allemaal erg mooi uit hier, maar ik heb gehoord dat Zweden nog mooier is, dus ik ben benieuwd :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjetha

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 3257

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 31 December 2014

Exchange Halmstad, Zweden

Landen bezocht: